´

pinsaaaamt

Publicerad 2010-07-31 14:52:39 i Allmänt

Haha gud.. Hur ska det här sluta?
Jag var ute och körde med pappa innan, sen när vi skulle hem från ica så kom rebeccas pappa (även bilskolelärare)
Man kan säga att jag höll på att backa på en annan bil som var bakom mig så pappa drog smått i handbromsen men jag lyckades rulla iväg ändå, men bilden fick "kängurubensin" som min bror kallar det, så det studsar fram ni vet?

Det är ju klockrent inför bilskoleläraren ;)!
jag skämdes ihjäl och nu skyller jag på papi!
hihi

Kommentarer

Postat av: Nicole

Publicerad 2010-07-31 15:15:00

Grattis till finalplatsen i veckans blogg!

nu är det bara att samla röster

/Shoppaholly

Postat av: Tim Rafeldt Of Sweden

Publicerad 2010-07-31 15:25:47

http://rafeldt.blogg.se



Tim Rafeldt of Sweden :)

Videologgar , Mode/kläder , livet , musik , bilder , Mycket Humor och mycket medmera :) Kolla :)

Videologgar , Dagens favoritlåt , dagens outfit , Veckans Blogg/bloggare/Bloggerska



Checka ut de :) om du har tid lust o ork :)

ni kan hitta filmerna på kategorin videologgar på bligen , plus här på youtube som ja länkar

http://www.youtube.com/user/TimRafeldt



http://rafeldt.blogg.se/



Puss puss



Rafeldt //

Postat av: J U S T S I N G I T ♥

Publicerad 2010-07-31 16:44:20

Fin blogg :D

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-08 13:51:09

Akta vår bil!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela