´

repa

Publicerad 2010-07-14 14:06:59 i Allmänt

Upptäckte två små repor på min kamera. Tror jag fick dem igår när kameran trillade ner från stativet. Vad är det med min kamera och stativ?
för snart ett år sen eller något, så var jag hos en kompis med min kamera och vi fotade lite grand. Vi gick ut i hallen och hör ett dunst och kommer in till rummet så ligger min kamera på golvet med spräckt kamerafilter och söndrig blixt. Det var inte vad jag ville se på min hyffsat nya kamera.
Igår hängde den sig runt stativet så den slog aldrig i marken som tur väl var. Men jag fick mig tydligen två repor, men de stör inte mig.

Kommentarer

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-07-14 14:11:06

sv: så bra då :)

nej ska inte göra nånting speciellt idag, kanske drar ut och träffar några vänner ikväll annars vet jag inte, dudå?

Postat av: jennifer

Publicerad 2010-07-14 14:17:53

sv: aha, härligt!

tack detsamma ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela