´

(SKULLE PUBLICERATS IGÅR)

Publicerad 2010-07-18 16:11:15 i Allmänt

Här får ni ett lite sent inlägg eftersom att jag aldrig hann blogga igår.


Härliga lördag! Hur underbart är det inte att få vakna upp med någon som man verkligen älskar? Det får en att bara vilja ligga kvar i sängen och gosa hela dagen.
Igår gjorde jag och hjärtat tacos riktigt gott blev det! Åt även det till frukost tihi.
Åh jag blir helt galen när jag är tillsammans med dig Christoffer finis! Jag älskar dig!


Jag vill även passa på att säga grattis till världens bästa mamma som fyller år idag, synd att du inte är hemma så vi kan fira dig! I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela