´

Smilgropen och mitt sanna jag

Publicerad 2010-07-13 21:22:13 i Allmänt


Hm, jag undrar när den smilgropen kom dit? Tror jag har tappat något kilo i ansiktet precis som mamma gjorde.


Förvirrande? Nä inte för mig kanske men ni kanske inte visste om att jag har glasögon men använder har linser? Jojomän - Det är mitt sanna jag.

Mamma, säger att jag ser äldre ut i glasögon, men jag vet inte.
Själv känner jag mig som typ tolv igen, sist jag hade glasögon (dagligen) var dagen jag började sjuan, men jag skämdes så mycket så jag slutade använda dem. Under mer än ett år hade jag varken linser eller glasögon. Nu i nian har jag använt glasögon någon gång bara sådär, för att se vad folk sa. Men slutade illa kvickt. De låg i mitt skåp i skolan halva terminen haha..

När jag kom till synsam för att kolla synen för ett tag sen så hade synen förbättrats bara för att jag har ansträngt ögat mer och mer utan att jag själv vetat om det.
Så mycket som mina föräldrar har tjatat
"Du kommer inte kunna få ta körkort för att du kanske inte ser något! Så kom inte och skyll på oss sen när du inte får köra bil"
Medan de på synsam sa
"Hon kommer kunna köra bil utan glasögon eller linser, så mycket bättre har synen blivit!"
Så jag skrattar mina föräldrar rakt upp i ansiktet för allt deras tjat hihi.

Vad tycker ni?

ser jag äldre eller yngre ut?
Nu blir det bastu med familjen

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2010-07-13 22:00:12

har du vägt dig om du ens har gått ner nått då? (;

Postat av: nicole

Publicerad 2010-07-13 22:04:48

sv: yes :)



Haft en fin dag?

/Shoppaholly

Postat av: hannas blogg

Publicerad 2010-07-13 22:26:03

både och haha xD



sv: detsamma!!

Postat av: eeeeeee

Publicerad 2010-07-13 23:08:53

Svv; haha jag tar va jag får :'o..



hahahhaa lr hur kanske för att de kommer från en viss dig ;D ? :D <3

Postat av: eeeeeee

Publicerad 2010-07-13 23:14:10

men hahahahaha vafan ska du spara sånt för :'o

ska dom ba ligga där sen ser du dom när du rensar gadderoben nästa gång :O ? :'DD <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela