´

snaaark

Publicerad 2010-07-26 18:35:49 i Allmänt

jag är så himla trött så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Funderar på att gå ner och ta mig någonting att äta sen krypa ner i sängen och glo på tv sen försöka sova lite. Har stigit upp tidigt varje dag hela helgen och lagt mig rätt sent så det är inte så konstigt att man är trött kanske?
I alla fall, jag ville bara säga att:
Det är så jä......la skönt och kul att kunna blogga igen, och bara se att ni fortfarande läser min blogg. Jag tröttnar inte en dag på att blogga om det går bra för mig. Det är ju trots allt er jag skriver till, och för.
Nähepp, ner och göra kvällsmat, och försöka få tag på pluttis. Kommer bli så himla skönt att få sova i min egna säng inatt, och inte i en trång liten hård fjuttig våningssäng som man inte ens kan ligga två i, suck.

Jag skriver när jag har fått lite mat i mig, PUSS

Kommentarer

Postat av: Claudia

Publicerad 2010-07-26 18:47:19

ojdå förlåt! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela