´

Die

Publicerad 2010-11-11 16:46:01 i Allmänt

Jag är så äckligt förbannat trött nu!
Klarade av matten fint idag, det rullade på och lektionen kändes ungefär bara som en timme. Talen var inte så svåra och jag som alltid har trott att procent är jättemegasvårt, lite fel där.

Just hemkommen, jag trodde jag skulle somna påväg hem, ögonen gick i kors på mig och sms fick jag stup i kvarten.
Fick reda på mitt matte prov idag som jag gjorde för ca 3 veckor sen, det gick finemang 7/11 typ varav ett av poängen var en vg uppgift, feeling good.
Nu ska jag ner och äta sen förbereda mig inför träningen ikväll, åh vad jag längtat. Hade ju ingen träning förra veckan så jag är jätte pepp idag, dock sjukt trött men det ska funka ändå!

Fick en förfrågan om att jobba med fritidsgården på lördag på "TC-Discot" i växjö, klart som tusan att jag ställer upp, älskar sånt. Så fullt upp på lördag har jag nu, först öppethus på skolan som jag ska vara med på och sen TC, sjukt kul! Hoppas det går bra hihi!

Nu ner och äta!

Kommentarer

Postat av: sophie

Publicerad 2010-11-11 20:03:16

jag har en liten frågestund på min blogg nu, så uppskattar om du ville ställa en liten liten fråga, eller fler!

Postat av: emelie

Publicerad 2010-11-12 07:49:38

var det längesedan du köpte den?

Postat av: emelie

Publicerad 2010-11-12 09:53:23

okeej :D tur att jag ska till stan ida, få kika om den finns :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela