´

Hur trött?

Publicerad 2010-11-10 12:29:58 i Allmänt

Förstår inte det här, antingen sitter lovets tröttheter fortfarande i sig eller så är det något allvarligt fel.
Jag tycker inte att man ska vara trött om man vaknar efter elva faktiskt. Idag kunde jag knappt öppna ögonen och klockan var halv tolv?
Har i alla fall dragit mig ur sängen och gjort te, smsat med gulleEmil och bestämt mig för att hjälpa bästavän med att baka bullar.
Kanske till och med kan ta hål i mitt öra nu när det är snö? Får se hur det blir med den saken.

Ska även väga mig idag, fyfan kommer inte våga kolla på siffrorna. Jag ber till gud att jag har gått ner något litet hektogram.. osund helg var det, med med tanke på att jag knappt ätit någonting sen helgen så kanske det har gått ändå? Läskigt läge.

Ska dra mig upp och ta av mig min fina tomteklänning och dra på mig lite mer bekväma städkläder.
Ja, jag ska städa mitt rum, snart en vecka sen ju.

Känner att jag måste börja ta mer bilder, för bloggen blir bara tråkigare och tråkigare för varje dag! suck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela