´

oups

Publicerad 2010-11-20 18:55:35 i Allmänt

Blir galen på mina dåliga uppdateringar, men jag har inte haft ett piss att blogga om. Inte för att jag har det just nu heller men jaja.
Kan säga så mycket som att jag vaknade halv elva, sen åkte jag , mamma och pappa ut till flygerås. Jag lekte lite med Trols på hans och rasmus bilmatta hihi. Kom hem med världens huvudverk som nu har kommit tillbaka.
Tog en dusch, gjorde mig i ordning sen tog jag lite kort, men tänker inte lägga upp några på bloggen tror jag. Kanske en av dem som ska upp på min vägg (om utskrivningen blir bra vill säga) Hm jag har inte gjort mycket annat. Sjukt att klockan bara är sju. Jag som redan är dyng trött..

Imorgon ska jag simma igen, mysigt. Hoppas bara jag orkar med den fi**igt onda träningsverk jag har i mitt högerben. Den måste ha blivit när man stöder hela kroppen på det på boxningen? Hm aja. Jag ska kila iväg nu. 

Lägger upp bilden för att vara snäll

inspirationsbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela