´

pust

Publicerad 2010-11-04 16:30:10 i Allmänt

Försökte sova en stund innan men det gick ju sådär. Har just startat en tvättmaskin med endast mina kläder i som ska i torktumlaren sen så jag kan börja packa mina kläder. Kan knappt bärga mig inför imorgon, det kommer bli så awesome!
Glömde slänga i den svarta skjortan i maskinen också, fan vad surt får göra det bästa av situationen! Ska nog börja packa lite små saker som jag verkligen måste ha med mig, en sak - mitt röda läppstift! Ett av de bästa inköpen på länge tihi!
Något mer som jag vet på rakt arm... PENGARNA oja, får inte glömma shopping pengarna för gudsskull!
Åh så underbart det kommer bli, tre hela dagar tillsammans med en människa som jag inte träffat sen... sist hihi!
Time to packa, big hug

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela