´

söt chey

Publicerad 2010-11-06 20:27:26 i Allmänt

Som sagt, massa shopping blev det, en två t-shirts, en bh, strumpyxor och knästrumpor även en.. hm söt liten sak kallad.."nattlinne"? nä vene men den var söt. Bild kommer när jag kommer hem tror jag, dvs imogon!

Följde med Emmy och Malin ut till stallet innan, fick pröva på att rida för typ... 4 gången eller något, har galopperat en eller två gånger i hela mitt liv så vafan.. Satte igång med ett,två,fem varv runt banan sen började jag trava, sen helt plötsligt... galopp från INGENSTANS? sen låg jag på marken, nu svullet ben och vi skrattar fortfarande. Det gick i slowmotion när jag föll. Både Emmy och Malin satt och skrattade, emmy på marken och malin på en häst, mobbad. Jamen det är väl klart jag kommer sätta mig på en häst igen, om ca ett år heeeehe. Sjukt kul, men lite ont sådär! Men jag överlever. Dags att hitta något gott att smaska på tycker jag!


puss

Kommentarer

Postat av: K a t t i s -v-

Publicerad 2010-11-06 20:45:08

äsch de blev en lugn hemma kväll istället :D kan behövas det också :D

Postat av: alicia Siverman

Publicerad 2010-11-06 23:29:36

shit du var seriöst? Nejfyfan vad illa.. äckligt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela