´

Sovmorgon

Publicerad 2010-11-18 09:30:18 i Allmänt

GUD så skönt med sovmorgon! Det var ett tag sen, dock fick det bara bli till halv åtta men det är lite skillnad när man annars går upp klockan sex eller hur?
Åter igen är jag sugen på att fota, skulle skrivit det igår när jag satt i skolan, men jag tror att jag glömde bort att göra det *fniss*
Kom till skolan klockan nio idag då vi började, så en halv timmes lektion har jag haft nu och nu ska vi bort till matsalen för en kopp te och en fralla! Åh härliga dag!

jag hör av mig senare, jajajaj! puss

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-11-18 10:37:58

sv:tack...:( kommer inte på boxningen idag då:(<3

Postat av: emelie

Publicerad 2010-11-18 11:39:35

är allt bra idag då?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela