´

Swim darling

Publicerad 2010-11-21 14:31:02 i Allmänt

Just hemmkommen från Åseda där vi tog oss vår traditionella vecko simning. Skönt att få röra på sig på det lite mindre jobbiga sättet. Dock var det jobbigt för armarna idag, men det gick över efter ca 10 minuter.

Sov hos morbor inatt, somnade runt ett tiden (han påstod att klockan var tio, men nej) vaknade halv tolv eller något liknande idag.
Han sitter nog helt spänd där hemma just nu och väntar på att hans lilla bebis ska komma, han ska nämligen bli hundägare idag. Dock åt en vovve som är snart ett år, men so what den är söt ändå. Jag kanske kommer bo hemma hos honom någon dag den här veckan för Raimo ska opereras så då måste någon ta hand om vovven, får se om det blir jag eller rasmus.

Mamma gör kycklingrullar, gott eller vad! Jag taggar skola typ, eller inte. Jag är så trött på skolan just nu, somnar nästan direkt när man kommer hem därifrån, men det är bara... 4 veckor kvar ungefär tills det är JULLOV ååh vad jag längtar! Tomte feber kanske? Nah..

Jag ska slita av mig mina kläder och slänga mig i sängen och glo på tv en stund!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela