´

Vilken kväll!

Publicerad 2010-11-04 11:42:03 i Allmänt

Godmorgon allihop, sovit gott? Det har jag, tills jag vaknade halv tio som ett litet äckel, ja som ett äckel.
Kunde inte somna om efter jag vart tvungen att duscha av mig, tänker inte gå in på detaljer.

Gårkvällen kunde inte bli mer än underbart bra! Men fan vad arg jag är över att det inte går flera nattbussar, det gick en vid tjugo över elva som vi var tvugna att ta, annars hade vi fan blivit våldtagna om vi stannat i stan till fyra? så förbannat lamt, speciellt att behöva gå när allt det roliga hade börjat.
När vi smet iväg till bussen, så hade jag fokusering på pinnen jag hade i handen så jag sprang in med benet i ett cykelställ fan vad ont det gjorde. Stötte på några trevliga pojkar påväg till bussen, hade en liten trevlig pratstund med dom innan vi sprang vidare.
Trodde jag skulle avlida av illamående på bussen hem faktiskt, jag brukar inte lida av sånt men igår var det förfärligt.
Hoppade av två hållplatser tidigare för att jag behövde frisk luft. Gick med jackan uppknäppt, oj vad kallt det var haha..
Okej meningslöst inlägg kände jag nu, eller kanske inte?
Ska ner och tvätta lite hade jag tänkt, sen ska jag packa lite kläder till helgen när jag sticker till min lillasyster, hon är underbar! Tror vi firade antingen 9 eller 10 år ihop i somras hihi! stor puss på det!
ha det fint tills vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela