´

godmorgon mina fans

Publicerad 2010-10-07 09:10:00 i Allmänt

Godmorgon finisar vilken natt jag hade.
Vaknade två gånger, en gång vid två och en vid fyra, varje gång trodde jag att klockan var sex och jag tänkte att jag var tvungen att gå upp för att inte missa bussen, jag tände lampan båda gångerna och sen kollade jag på klockan och insåg mitt misstag jag släckte genast lampan igen och somande om.
När klockan väl ringde var jag riktigt skrämmande pigg, borde man inte vara jätte trött efter en sån här natt?


Sitter i alla fall i skolan nu och väntar på frukost. Har svenska så jag sitter och läser en bok "När det kommer en älskare" inte den bästa boken men man fastnar ändå i spänningen som inte finns i det, ja hur sjukt lät inte det?

Ikväll blir det träning igen med min fina Pellepump, har inte tränat ihop sen nian, det var ett tag sen nu. Kommer bli riktigt roande, ser fram emot träningsverken!

Ögonen går i kors på mig för att jag är så trött, funderar på att vila lite vi gör ju ändå ingenting viktigt och jag läser ju ändå samma bok hemma så tror inte det gör så mycket om jag slumrar till en stund. Det skulle vara väldigt skönt i alla fall.

Ska bara se till att läsa några sidor till innan frukost.
Ha en bra dag, vi hörs väl senare!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela