´

älskade fredag

Publicerad 2010-09-16 21:34:53 i Allmänt

Har bestämt mig för att försöka köra igång med boxningen igen nästa vecka, så skönt att få komma igång med någonting som jag verkligen gillar. Träningverk i magen skulle inte sitta fel en gång i veckan intesant? Hoppas bara på att inte bli ensam tjej, hehe men det blir nog lika kul ändå!

Fredag- helg och underbart imorgon igen, sjukt så fort veckorna går, wonderful!
Mys med min finis på kvällen.
Men nu ska jag vila upp mig till skolan imorgon, packa lite innan och göra allt klart.
Vi hörs imorgon mina kära vänner!

godnatt

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2010-09-17 12:08:28

sv: haha jo jag fattade det :D

Postat av: MAHIILDAS

Publicerad 2010-09-17 15:19:31

jahadu då visste jag redan hehe, trodde det hade kommit ett nytt (:

ah det får du gärna göra ! :D

Postat av: Bragerachel

Publicerad 2011-11-13 14:15:50

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela