´

besvikelse

Publicerad 2010-09-01 16:30:47 i Allmänt

hejsan mina finaste bloggläsare hoppas allt är fint med er! 
Var ledig från skolan idag så passade på att sova lite längre än jag brukar. Steg upp vid tolv och tog mig ngt att äta. Åkte även till rebecca för att vi skulle ner och hälsa på på våran gamla skola. Ja, en del var glada att se oss, och en del lite mindre. En stor besvikelse faktiskt.
Ska ner och prata med pappa om vad vi ska äta idag, börjar bli riktigt hungrig!

Funderar även på att ta ett litet träningspass sen, måste hoppa in i duschen senare också!
Klippning imorgon, ingen aning om vad jag vill göra med mitt hår - HEMSKT!

ha det fint!

Kommentarer

Postat av: m'

Publicerad 2010-09-01 16:35:19

ja:D

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-09-01 17:01:39

Bor i en liten by som heter Fagersta.. mellan västerås och ludvika :D

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-09-01 17:15:05

haha men fagersta vet ingen vart de ligger för de är så litet men typ västerås :D en bit fårn sthlm ,, eller ja lång bit men ändå :D

Postat av: MOAA

Publicerad 2010-09-01 19:22:19

FIN BLOGG!

Postat av: cattiseriksson

Publicerad 2010-09-01 20:19:45

en liten by bara ;D men innan bodde jag i eskilstuna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela