´

fick bli...

Publicerad 2010-09-07 20:47:48 i Allmänt

.. IDOL i alla fall, folk frågar varför jag inte tänkte kolla på det
SVAR: Jo, för att jag tycker helt enkelt att programmet har tappat greppet sen de bytte jury. Det var kul första åren men det blev sämre och sämre så där fick ni svaret

Kollade på biggestlooser innan också, fattar inte riktigt hur de inte kunde rösta ut Tracy? Idioter

har just målat naglarna, fick bli fransk manikyr igen. Blev dock inte så bra idag har jag också tappat greppet kanske? Nä jag vet inte. Ledig från skolan imorgon (Y)

Kommentarer

Postat av: Crostas

Publicerad 2010-09-08 15:17:07

Idol är bara kul under auditionperioden, arenaskiten kan man gott strunta i.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela