´

hate when I see you cry

Publicerad 2010-09-27 20:31:29 i Allmänt

Hallå era puddingar!
Vilken jobbig dag jäkel det har varit, trodde jag skulle avlida av sömnbrist på sista lektionen idag. Rätt konstigt att jag kan vara så sjukt trött när man endå har gått och lagt sig i vetig tid nu under ledigheten.. Men that's life I guess!

Försökte att verkligen inte somna innan när jag kom hem, och jag lyckades - en stund. Jag menar det är ju omöjligt att sätta sig spikrak i en säng/soffa. Så man lägger sig och somnar istället, asum!

Var och bytte mitt Linne som jag köpte i onsdags så nu har jag ett nytt helt fint linne - än så länge! Hoppas det håller - jävla dåliga kvallitet alltså!
Svalde min piercing kula innan - igen. Det är fjärde gången det händer nu, två gånger på två dagar måste lära mig att skruva dit den hårdare och sluta leka med den, men nejnej!

Tanken på att vi är lediga på onsdag får mig att rysa genom hela kroppen, tänk att kunna ligga hemma utan att behöva vakna hihi. Funderar på att göra som min pojkvän gjorde en gång - ställde klockan på 01.00 mitt i natten för att han tyckte att det var skönt att somna om igen?  knasböll hii han e fö söt!

Vad mycket jag hade att skriva idag, otroligt!
Nu ska jag kila!
köss

Vad som än krävs, ska jag försöka fixa det här. Det är du värd <3 E.V IN I HEART

Kommentarer

Postat av: brander

Publicerad 2010-09-27 23:21:27

sv; kan tänka mej det :) !

Postat av: brander

Publicerad 2010-09-28 11:52:49

sv; köra lite bil snart sen ska jag nog bara ta det lugnt :) dudå ?

Postat av: brander

Publicerad 2010-09-28 12:00:17

sv; jasså :) ? hur gammal är du ? haha lät bra det, själv ligger man i sängen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela