´

en hel del hundar

Publicerad 2011-04-22 18:55:19 i Allmänt

Fy vilken skön dag det har varit. Börja med att vakna hos en älskvärd person är ju inte helt fel, men att bli väckt mitt i natten över att hon pratar i sömnen och får mig att känna mig skyldig är inte okej. "MEN GE DIG NU!" Nelly trodde att hon sa så bara för att hon kanske trodde att vi fortfarande tjabbade om täcket.
Vi har börjat bli som ett gift par enligt min mamma. Vi tjabbar liksom om allt sånt onödigt shit. Men det är någonting jag tar positivt för jag älskar att tjabba med henne för vi brister alltid i gapskratt tillslut. Igår kväll tjabbade vi om täcket som hon tvunget skulle ha mellan sina jävla ben så jag inte fick något täcke på min rumpa. Tillslut tvingade hon mig ta ner ett täcke från garderoben men då började jag klaga över att det skulle bli för varmt med två täcken. Äsch sånt orkar man ju inte bry sig om ;)
Idag har jag bara suttit ute hela dagen och myst med familjen och tjockis Emelie. Fyfan vad jag längtar, kulan börjar verkligen bli gigantisk nu och det kommer bli världens bästa liten sak från den där kulan sen!
Jag, bror och Emelie åkte upp till morfar en stund och fikade. Dör på att morfar är så jävla söt hah.. Tog en sväng ut till morfars husbåt och badade lite med hundarna och så. Här kommer lite bilder!
Två sista bilderna - Träskmongo!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-22 19:39:04

sv: revenge <3 fast jag ser inget fel med bilden

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela