´

fast i mina två favoriter

Publicerad 2011-04-22 15:52:21 i Allmänt

Fyfan vilken jävla dröm jag hade i natt! Helt sjukt galet. Jag var fast i mina två favorit serier, dvs Andra avenyn och Californication. Det går inte beskriva känslan av att man var fast där liksom det var galet. Helt underbart haha!
Jag låter sjuk som säger det men ah, det var fan awesome.
David Duchovny är ju så äckligt jävla snygg, jag blev super sur när jag vaknade upp ur drömmen.
Ska försöka återvända till den drömmen inatt hade jag tänkt, känner mig galen ååhå!!
DROOL

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-04-22 17:59:45

sV: kalrt du är :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela