´

FYFAAN!

Publicerad 2011-04-25 07:12:02 i Allmänt

Talar nog för mig själv när jag säger hur förbannat jävla dåligt jag mår just nu. Just nu vill jag aldrig mer se åt drickat som innehåller något som börjar på AL och slutar på KOHOL.
Måste ta och tacka Pamela och Nelly som lyckades ta hem mig igår haha, låter inte speciellt bra va ;)
Inte nog med att jag inte kan dricka vatten för att jag mår illa, sen ska fågeljäklarna väcka mig klockan sex så jag inte kan somna om vafan är det här. 
Får väl helt enkelt ligga vaken och kolla på filmen "Bilar" Som just började på någon kanal som jga inte ens ser vilken det är. 
Lyx att Nelly kan sova iallafall för det hade ju inte varit helt fel..
Ska försöka somna om en stund, vet ju dock inte om jag lär lyckas men det märker vi!
Sticker till stan vid tolv tiden och träffar Victor, Adam och Nelly.
Btw, hörde att vargen har kommit till Braås? Hur coolt? Fan ta dom om de skjuter den.. Hatar vargjakt.. Eller jakt överhuvudtaget.
ciao

Kommentarer

Postat av: LINEJS

Publicerad 2011-04-25 13:19:24

jaja, good enough! (=

Postat av: Annika

Publicerad 2011-04-25 13:26:31

sv: ja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela