´

Genomliiiid

Publicerad 2011-04-07 13:40:03 i Allmänt

Hade lite sovmorgon idag tack vare att jag sov hos Victor. Men vad hjälpte det när jag inte kunde somna igår och när jag vaknade vid kvart i sex idag och inte kunde somna om?
Var såhääär nära på att ta en buss hem vid kvart i åtta idag men Fictor hindrade mig (ja det skulle vara fictor) 

Hade idrott vid nio idag, aerobic (stavning?) Hade inga skor med mig så var nära på att inte få vara med men jag var tvungen att ta mina converse nice? Nä.
Höll på i typ en timme, sen gick jag och min fina felicia till max och tjockade oss, det var gottttttt! Vi tog oss en rejäl promenad på en timme för att köra bort våran hamburgare. Så vi gick ner till stan för hon skulle köpa lösnaglar!
Har engelska nu, eller egentligen rast just nu. Har något tråkigt jävla engelska test som vi dels ska rätta själva sen, hur enkelt som helst att fuska till sig mvg på, tänker dom med röven eller musklerna? Börjar ju undra.
Mår illa som fuck också, vet inte varför. Julia sa att det var mensvärk men nej, får inte mensvärk när jag äter ppiller så det är rätt omöjligt.
Ska ut och päsa i solen nu alla fall. Ha det fisk. Haj

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-04-07 17:26:22

tror du själv man förbränner hamburgare genom en timmes promenad? du som "bantar"

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-07 17:28:59

"lisa" OMG jag var fucking ironisk! Jag rör på mig och det är förfan huvudsaken.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela