´

go-dag

Publicerad 2011-04-27 19:33:33 i Allmänt

Vilken skön dag det har varit idag! Gick ut och träffade Emil en sväng innan idag. Tog oss en sväng förbi ica och köpte isglass, hallon och ananas vare på den jag köpte typ, inte alls min smak. Gick en runda förbi skolan och tänkte gå in men bangade när vi fick veta att alex och de andra hade blivit utkörda hehe..
Gick hem till mig och satt ute på gräset och pratade om typ gamla minnen och sånt. Man får ju en del att prata om och ta igen efter att ha varit ifrån varandra i fyra månader ungefär lite synd att den jäkeln skulle flytta upp till ohamn när vi väl tar upp kontakten med varandra!

Följde med mor och far till staden idag, mest för att få övningsköra som jag inte har gjort på länge (förutom den korta sträckan från Rottne och hem då vill säga) Körde både in och hem, sjukt skön bil att köra också! Dock automatare på den men who cares?

Har just tjockat oss med pizza hela familjen så nu ska jag försöka plugga till mitt jävla prov tills på fredag, kommer ju inte lyckas så fruktansvärt bra men det är bara till att bita ihop! Det hade varit lagom skönt att vara hemma från skolan imorgon, skolka lite typ.. Men så ska vi inte tänka nu! Eller lite, men inte för mycket!

Time to study!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela