´

hallådär kött å blåbär

Publicerad 2011-04-06 21:04:14 i Allmänt

Sitter hemma hos segVictor som är i duschen han är inte lite seg, skämt och sido.
Kom in till stan runt ett, träffade min fina Nelly, adam och såklart victor också. Nelly stannade till tre så vi gick till linnerparken och rökte lite vattenpipa. Det var lagom kallt att sitta i bara skjorta haha (byxor också då men aja)
Stack hem till Victor vid tio över tre sen dess har vi legat framför tvn och torterat varandra. Hans pappa kom hem och lagade mat åt oss sen stack han igen. Nu ska vi kolla på film (om han nu kommer ut från badrummet vill säga) sen ska vi sova. Jag i alla fall.

Skolan gör mig deprimerad. Wihu, vi hörs imorgon lovers
pusshaj

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-06 22:56:00

vf är du bara med nelly? hur är de mellan dej och Rebecka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela