´

Hissar helgen

Publicerad 2011-04-08 16:31:47 i Allmänt

Fyfan vad skönt med helg! Känns som det har varit en evighet i skolan sen jag var ledig sist men jag var ju ledig i både tisdags och i onsdags? Weird.
Jag har sån sjuk jävla träningsvärk i hela kroppen, mest i magen. Betyder ju att jag kämpade på hårt på idrotten igår trots allt eller hur?
Ville bara hissa att det är helg igen, helgen innan påsklovet, eller något sånt. Går ju bara en vecka till sen ryker skolan på en vecka HUR UNDERBART!? Galet jävla bra!
För tillfället sitter jag och väntar på potatisgratäng och grillat kött samt att bästavän ska komma hem från stan så jag kan åka hem till henne och tillbringa min fredag hos henne!
Jag hade matteprov idag ju, hade ju inte pluggat ett dugg men det känns ju helt okej faktiskt. Satsar ju bara på G ändå så jag blir överlycklig om jag får det haha.
Åh älskade fredag vad jag har saknat dig. Jag ska springa ner i bastun och se om jag har en cider där nere.. Fast dom kanske står i källartrappan.. Hm aja!
Hörs väl senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela