´

Lördag andra april

Publicerad 2011-04-02 11:20:15 i Allmänt

Blev ni lurade igår då ;)? Vad blev ni lurade med i så fall, hade varit lite kul att veta faktiskt!

Jag blev inte lurad över huvud taget, det var ingen som försökte någonting med mig. Jag är inte personen som kommer på bra skämt som folk verkligen ska tro på isf kommer jag alltid på sakerna i efterhand haha ;) Men ni kan gärna skriva om/vad ni blev lurade med hihi.

Jag har precis vaknat, jag var riktigt trött igår. Spelade plump med mamma, pappa och Raimo men somnade nästan i andra omgången haha.
Orkade knappt svara på smset jag fick av Victor heller, jag skrev typ halva smset sen somnade jag typ tjugo minuter och vaknade sen kollade jag om jag hade skickat det men nej det hade jag ju inte haha!
Jag ska snart kolla om pappa har städat klart på övervåningen så jag kan ta dammsugaren och städa mitt rum, det ser verkligen förfärligt ut. Måste typ dammtorka och torka golvet också. Lame men det måste ju göras. 

Idag kommer  mina babes hit, så skojsigt!
Jag drömde om att en stor kanin bet mig i armen.. och att jag var ute och smällde smällare med rebecca och anton (eller vem killen nu var) och så stoppade jag i smällaren i tändaren så hela tändaren exploderade haha.. Galet! Fattar inte hur man kan drömma sånna drömmar alltså, rätt sjukt!
Nu ska jag kila uppdaterar efter jag har fått ett rent rum! hajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela