´

men ååh!

Publicerad 2011-04-18 20:25:34 i Allmänt

Jag lyckade somna igen, sov en timme och vaknade vid åtta? VARFÖR LYCKAS JAG ALLTID MED DET FÖR..... Jag blir ju galen på mig själv, det är inte okej alltså.
Har varit typ tjurig hela kvällen, inte okej det heller. Lätt irriterad blir jag.
Aja, nu ska jag kolla på total blackout. Imorgon kanske jag åker in till stan och träffar Victor en sista gång innan han åker. Känner att jag måste få träffa honom!
Måste döda flugjäveln som är i mitt rum, kommer få total damp inatt annars.......... hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela