´

one month

Publicerad 2011-04-06 11:16:49 i Allmänt

Godmoron mina fina läsare, hoppas allt är bra med er!
Vaknade med humöret på topp idag, det var dock svinkallt i rummet så jag kanske borde stänga mitt fönster helt och hållet som jag har haft lite öppet sen i lördags.

Ställde klockan på halv nio men znoosade en timme haha. Klart man gör det när man kan liksom.
Jag ska hoppa in i duschen en snabbis, fixa mig lite och leta kläder sen packa lite.
Ska in till min fina pojkvän och sova hos honom, har ju trots allt en månad ihop idag. Känns dock som mer men det är helt sjukt vad tiden går! Du är underbar min fina!
Du är hypnotiserande
Du får mig att skratta när jag sjunger
Du får mig le i sömnen
Och jag kan se detta repa upp sig
Och din kärlek är där jag faller

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-06 17:54:26

SV: Härligt! :) Det är bra med mig ;)

Har du lust att vara med i min tävling där du kan vinna ett inlägg i min blogg + chansen till många nya läsare? :) Det skulle vara jättekul! :)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela