´

Rottne, körning, korv, glass och vädret

Publicerad 2011-04-22 13:40:40 i Allmänt

Kan det bli bättre? Klart det kan det, hade min fina pojkvän och min bästavän varit här så hade jag varit i himmelriket just nu.
Pappa hämtade mig hos Nelly innan idag, fick köra hem. Riktigt längesen jag körde nu. Det var väldigt ovant att köra en automatare, men gud vad skönt det var man slapp tänka liksom haha!
Helt halet vilket jävla påskväder vi har, det är ju som sommarlov typ! Löven på björkarna har slagit ut sjukt mycket bara sen igår. Innan helgen är slut så lär löven vara helt utslagna om vädret fortsätter såhär! Sitter och bara hoppas på att det är dålig väder hos Victor nu, är man ond så är man eller hur?
Ska ta och njuta lite av solen innan den försvinner bakom hustaket. Hörs väl senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela