´

Skit < bra > dag

Publicerad 2011-04-25 16:20:18 i Allmänt

Vaknade klockan sex idag, sex? Låg vid datorn en timme, gick och duschade en timme sen gick jag och somnade igen. Jag somnade i mitt badlakan under täcket och handduken på huvudet.
Nellys första uttryck när hon vaknade "Har du varit och duschat ;o" - "Nä jag har bara handduken på huvudet för att..."


Vaknade igen lite senare så vi gick ner och åt frukost sen gjorde vi oss iordning och åkte till stan.
Gick hem till Adam och lämnade Nellys väska sen mötte vi upp Victor. Han var ju lagom brun och lagom kortklippt! Hade nästan glömt bort hur snygg han var! Nelly och Adam sa att det kändes som två dagar sen som han åkte, men nej för mig var det som två veckor lite hemskt.


Nog textat höhö, nu ska jag ta mig ner och äta lite till. Har äntligen fått tillbaka matlusten! En pizza hade inte alls suttit fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela