´

suck

Publicerad 2011-04-10 20:43:47 i Allmänt

mamma; Är du hungrig? 
jag; nej.
mamma; ÄR DU HUNGRIG?! 
jag; MEN NEJ! 
mamma; MEN MILLAN ÄR DU HUNGRIG? 
jag; MEN NEJ!? 
mamma; jag hör inte vad du säger för hundarna går här nere.
mamma; Har du ätit? 
jag; nej
mamma; Är du sur? 
jag; MEN NEJ! 
mamma; Juste, det skulle jag ju inte fråga.

Är det bara jag som stör mig på när folk frågar om man är arg när man inte är det. När de väl frågar om man är arg och man inte är det så blir man arg. Blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela