´

svar på tal

Publicerad 2011-04-07 08:19:26 i Allmänt

Bra fråga. Det är en hel del som undrar.
Men ska jag vara ärlig så vet jag inte riktigt vad som hände mellan mig och Rebecca. Även om jag tydligen borde veta så vet jag inte och det får folk säga vad de vill om. Vi gled väl helt enkelt ifrån varandra, vi umgicks inte alls lika ofta och så vidare. Men för att det ska funka så måste ju båda lägga ner lika mycket tid på det så det var inte bara mitt fel som det kanske kan verka som, inte enligt mig i alla fall. Frågan är väl mest varför man inte kan prata även om man inte umgås med varandra.
Det är väl så att saker och ting förändras och det kan ingen göra någonting åt typ. Eller det är inte så lätt i alla fall.
Jag erkänner att jag saknar de tiderna jag och rebecca hade när vi knappt kunde vara ifrån varandra, helt klart att jag gör. Men jag kan inte göra mycket åt det som har hänt tyvärr. Antar att det är typ upp till tiden.

Och jag umgås med Nelly för att vi verkligen trivs ihop, jag kan liksom säga allt till henne och lite till. Vi gör allt ihop, vi ligger inte bara inne vid tvn/datorn hela dagarna. Dels är hon typ den enda jag orkar umgås med, typ den enda jag umgås med också för den delen. Nu sista tiden har vi träffats minst en gång i veckan och umgåts och det kanske inte bara är hon och jag utan oftast Adam och Victor också. Älskar att ha en kompis som klarar umgås med mig och min pojkvän tillsammans och tvärt om. Det blir mer frihet typ.
Hoppas att det var svar nog på din fråga. Har ni åsikter kan ni ju hålla dem för er själva!

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-07 10:24:48

SV: Vad roligt att du är med i tävlingen!! :)



Nu är vinnaren utsedd och inlägget är skrivit, kika in och kolla om det var du som vann! :) (annars har du chansen ikväll igen) :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela