´

varför är jag så trött

Publicerad 2011-04-04 20:39:03 i Allmänt

Jag har sovit i någon timme nu, är fortfarande sjukt trött! Vet inte vad det är med mig, börjar tänka i dom banorna att det är vaccinet som jag tog mot svininfluensan som spökar. Vet inte om ni har läst om de som har fått sjuka biverkningar av den? Den ena typ förlorade sin ena lunga eller vad det var och den andra somnade överallt. Tänk om det är det som är felet. Mamma sa att om någonting skulle hända mig pga vaccinet så skulle hon aldrig förlåta sig själv.. Sucks to be me.
Nu ska jag i alla fall ner och hämta te, sen ska jag upp och sova igen. Gött att va ledig imorgon, lär dock ligga en dag före hela den här veckan men aja, värt det.
hörs imorgon

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-04-04 21:54:03

Narkolepsi betyder att man SOMNAR när som helst hur som helst. alltså har det inget med vaccinet att göra, du rör på dig för lite det är vad jag tror millan. jag är också sjukt trött

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-04-05 09:45:08

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig? :D



Kram

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-04-05 13:59:19

sv: men asså du har inte narkolepsi.. typ 50 pers av alla som vaccinerats har fått det, och när man får det så SOMNAR man, man blir inte lite trött bara... så det är inge biverkning. lovar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela