´

Morning time

Publicerad 2011-08-17 09:41:19 i Allmänt

Godmorgon folket. Idag börjar skolan, ínte för mig men för ettorna på John Bauer, jag lider med er små stackare.. Vi börjar på fredag, men jag jobbar så börjar på måndag. Känns helt okej att få någon dag till ledigt.
Hade såna där sjuka drömmar i natt. Såna jag bara ville vakna upp från direkt. 

Just nu sitter jag och väntar på att klockan kan bli tio i tio så jag kan cykla till jobbet. Det är lite drygt. Kanske ska gå upp kvart över nio imorgon? Ändå har jag segat som fan idag. Låter konstigt att jag blev klar på tjugo minuter typ? Då räknar jag ändå med att jag ska klä på mig, äta, gå på toa, borsta tänderna, fixa mig lite ( fixade mig lite mer idag pga att jag hade så mycket tid..) Ah allt det brukar ta minst en halv timme. Men inte idag. Segt. 

Jag vaknade halv fyra i natt igen, what's up med det? Ääh... 17e idag. Hoppas på en bebis.. ):
Ska nog stiga upp lite senare imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela