´

Owl$

Publicerad 2011-08-13 21:36:25 i Allmänt

Det blev nästan en heldag i Växjö hos Timmy och Emelie. Vi började på med målandet på väggen till barnrummet. Det kommer bli riktigt bra när det blir klart. Alla ugglorna är ritade, två kaniner och ett stort träd + lite små detaljer. Nu ska det bara målas.
Ligger för tillfället i sängen och degar. Jag undrar verkligen hur jag ska orka komma igenom jobbveckan som kommer. Upp vid nio tiden och jobba till två. Visst inte så speciellt hårt jobb, men att hålla igång ca tio stycken 7-8 åringar är rätt jobbigt haha. 
Hur jag sen ska orka umgås med folk efteråt lär bli en utmaning, kommer ju somna hela tiden men det får folket stå ut med antar jag? Men jag ser verkligen fram emot både jobbet och umgänget.
Jaha, nä men starta några avsnitt av avenyn då också kanske. Ah.. Tjarå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela