´

Amanda handicap

Publicerad 2011-12-07 20:54:49 i Allmänt

Haha som svar till amandas kommenar som löd ngt i stil med"låter som jag är ett handicap" Älskling, du är mitt lilla handicap!<3 

Har varit i stan sen klockan halv elva idag, jag är död typ. Jag funderar starkt på att vara hemma och bara plugga skiten av mig till provet som jag inte har pluggat till som är på fredag. (OJSAN, det börjar likna högstadie stil nu) Men som sagt så kom provet plötsligt för mig eftersom jag var sjuk förra gången. Men det här ska jag nog lösa ska vi se! 

Har varit inne hos min bebispojke idag och mysit mestadels av dagen, sen hade jag idrott, vilket inte alls var lika kul. Föll ihop på golvet för att mitt ben typ låste sig eller något haha skrattade lite åt mig själv efteråt. 

Dagen var rätt bra i sig ändå även om jag bröt ihop av trötthet när jag skulle tillbaka till Emelie och Jappe! 

Åh din lilla trollunge vad jag tycker om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela