´

Härliga dagar

Publicerad 2011-12-28 18:13:37 i Allmänt

Pojken min kom hit igårkväll, ja han är urmys. Som vanligt låg jag vaken en timme efter att han hade somnat, hatar det. Vaknade även idag innan honom, undrar varför.  

Körde precis hem honom till Rottne så nu ligger jag forever alone i min säng och kollar tv som man faktiskt ser alla detaljer på! 

Christoffer försökte få mig på tankarna att ta mig ut och springa, men det blåser så mycket ute så jag känner inte riktigt för det. Istället ska jag sätta mig nere i soffan med mamma och kolla på ice age2. 

Hur känns det förresten att det är tre dagar kvar på året? Rätt sjukt faktiskt, minde än två månader kvar så är jag arton. Helt amazing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela