´

Mitt 2011 del 2

Publicerad 2011-12-31 01:09:32 i Allmänt

Körde sex månader i stöten. Här kommer senaste sex. 
Juni - för jag glömde en sak
Jag och Nelly cyklade till växjö och köpte glass och sen hem igen. Rätt kul. 

Juli
Tog min sista (förmodligen sista) tur med min bebis. Gjorde den fin men nu står den i garaget igen. 


Vande mig vid mitt lockiga hår. 

Bakade tårta åt mamma.



Åkte till Danmark med familjen och bästavän. Dit vill jag verkligen tillbaka. 

Jag kunde stå upp och suga av snubben om jag hade velat.. Men han var gjord av docka.

Tog sönder min rubikskub för jag blev sårad. RIP

Augusti

Åkte till Tranemo, kom hem och sen vidare på Karl-Oskardagarna med bästavän, Robert och Felicia. 
Fick en Anonym kommentar som stämde så fullkomligt. 

Var ledare för knattarna på fotbollsskolan med Anna. Fan vad kul och fan vad pengar. 
Började tvåan - ingen bild. 

Blev ÄNTLIGEN faster till goset, tänk vad liten du va! 


September
Skjorta kavaj och röda byxor
Galet snygg outfit
Fick en idé till en film i skolan. Jag blev - peddomusse och även huvudperson i Rickards film!
Söp med bästis

Oktober
Startade upp vår hemsida i skolan, Toppbrallis.
Åkte tillbaka till Tranemo och drog 7 öringar. Inte fel alls. Blev inga bilder. 
Festade i Risninge med Felicia och Robert. Sov sen ensam i soffan i fasa om att spy. 



November
Gjorde om toaletten uppe och toastolen nere gick sönder, Karma?

Började fulbildskrig med Julia. 
Fick besök av Peter Jhide på skolan. 

Min pojk och jag blev vi igen efter att ha varit ifrån varandra ett år. Bästa på länge! 

Skissade lite på min tatuering.

December. Får inga bilder, eftersom att det blir så tätt då. 
Var på barndop, blev fadder. Firade jul och nu är det nyår. Ett väldigt bra år måste jag säga. Men vi strävar såklart efter att 2012 blir lite bättre. Hoppas ni har haft det lika bra som jag har haft det. Nu ska jag försöka sova! Godnatt på er! 

Om 24 timmar är jag? - full.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela