´

Mitt 2011 del 1

Publicerad 2011-12-31 00:27:09 i Allmänt

Januari
Jag ville tillbaka till min barndom, då allting var helt perfekt. 


Jag fick en urplockad garderob av mina två små favobarn, saknar dom små rackarna.. 



Jag och bästavän möblerade om i mitt rum men ställde tillbaka allting igen pga för lite plats haha! 



Februari
Jag fick min kärlek till passionsfrukt



Jag var på Oléo 16 och förfestade med Nelly, Marcus, Adam och Victor och lärde känna dom samtidigt. 


Skaffade härlig stil för en stund, har nog kvar lite av det där. 

Nelly bästavän fyllde 17, så gjorde värsta inlägget till henne, undrar hur jag ska toppa det 2012 ;)

Tre dagar senare, som vanligt varje år blev jag 17. Blev samt väldigt besatt av en speciell lukt. Jag sniffade på allt som luktade precis så. Kåtmedel. 
Fastnade för serien Californication och David duchovny, hetaste 50 åringen på jorden tror jag. 

Jag och Nelly hade 17årsfest. Och min bh skavde som fan!


Mars
Vi hade filmkväll hos Nelly med Rebecca, Marcus, Adam, Victor och Timmy. Killarna spelade in sjuka filmer, minns det som igår! Alla filmer är raderade av vissa själ. 
>bildlös<
Bästis och jag låg och mös på kullen i Rottne i det fina "vår"vädret. Urmys.

Blev tillsammans med V. Mådde bra under den tiden, en stund. 

Förlorade en fin vän, vilket jag hatar. Erkänner att jag saknar dig och det vi hade, men jag tänker inte böna och be om att få komma tillbaka in i ditt liv, jag förtjänar inte dig. 



Festade hemma hos Emelie Petrusson tillsammans med Nelly och Isabell och Emelie såklart. 



April
Köpte årets första glass med Felicia! Daimen slår massa!

Köpte present till mig och bästavän. 

Önskade mig långt hår, fått det nu! 

Tog första vårbilderna med Felicia i skolan. Härliga väder! 

Fick glasögonmani, prövade alla sortes glasögon. Rustas, min assface's och Adams! 
Sminkade morbror till påskkärring! 

December 10 fick jag reda på att jag skulle bli faster, denna bild togs i April. 

Maj
Stor händelse i skolan, vi fick revben. 

Fick komplimang på stan om att jag borde jobba som tvmodell. Helt random gubbe.. 
Också en stor händelse, jag kom i Nellys jeans! 

Juni
Gjorde en koifish i illustrator. 
Gjorde ett livräddningstest i simhallen för andra gången, slog mitt rekort som var 1.30, fixade det på 1.19! Stolt som fan.
Solade på Rottnes badplats med Nelly. Åt chokladpudding och vindruvor! Vi åkte även inlines.
Jag brände mina ben den dagen. 
Firade Kigges student.
Slutade ettan.
ÅKTE TILL TUNISIEN var tvungen att skriva det med stora bokstäver...
Hittade även min blivande man (även om ingen vet det än) han var så jävla snygg och grym på att dansa! 
Blev brun.
Fick kontakt med Christoffer igen, det var det bästa efter tunisien.


(Ber om ursäkt för texten om den dampar ibland.)

Kommentarer

Postat av: B E X

Publicerad 2012-01-06 15:21:07

wää saknar mitt bruna hår :<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela