´

Så otroligt stolt över mig själv

Publicerad 2011-12-12 19:02:43 i Allmänt

De flesta har säkert redan läst det på facebook som allt annat, men jag måste skriva det här också. 
JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER MIG SJÄLV! det är inte ofta jag är det faktiskt, men idag tog jag mig i kragen och stack ut och sprang en runda. En runda på 3.3 km. Sprang dock inte hela rundan men jag gick i högt tempo, sprang ca 1.5 km av det, men so what om det är "lite" tillskillnad mot hela rundan, huvudsaken är att jag faktiskt var ute och rörde på mig! 
Ska försöka upprepa det här ett par gånger nu och försöka springa allt längre varje gång. Det bästa med rundan är att det bara är nedförsbackar ( om man nu inte vänder på rundan ) Nähe, ska ta mig en dusch sen se om jag kanske orkar göra något på natur arbetet! Ha det fint sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela