´

Tidig födelsedag?

Publicerad 2011-12-30 20:09:17 i Allmänt

Fick hem brev från smålandsposten om att jag snart fyller arton, ni vet ett sånt brev om man vill va med i tidningen? Sa till mamma och pappa att dom gärna kunde överraska mig med det, har ju bara varit med i tidningen en gång ju ;) (vad jag minns..) Skulle vara lite roligt faktiskt. Och känner jag mina päron rätt så ber dom om en bild i smålandsposten om dom kommer ihåg det haha!  

Fick hem min tidiga födelsedagspresent också, väldigt tidiga. Två månader i förväg hihi. Ja, jag kan ju konsten att tjata till mig saker som jag verkligen vill ha. Minns jag inte helt fel så tjatade jag ju till mig tre stycken piercingar från sexan till nian ;)

Jag är väldigt glad nu!

Tack till mina fina föräldrar och papi som monterar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela