´

Utslagen

Publicerad 2011-12-20 21:32:27 i Allmänt

Glömt bort att blogga idag heltenkelt. Amanda var söt och mötte mig vid bussen idag när jag kom hem så vi gick direkt till mig och söp te. Låg i sängen och noobade med våra telefoner och bara spelade spel och sa att vi var trötta på varandras attityder. Gick eller rättare sagt sprang till gården, frågan kvarstår varför vi sprang ner istället för att gå.. Jag som aldrig springer med andra människor, men det här var annorlunda, alltså inte speciellt seriöst med springningen.
Hemma nu vilket leder till att jag ligger i sängen, ska starta TVn och sen försöka sova. Känslan över hur glad jag är över att jag är ledig 3 veckor framåt nu är helt fantastiastiskt! (Ja det skulle stå så..!)
Lovet startar bra imorgon med en fin pojkvän och massa mysigheter. 

'
Hade kanske inte bangat på sån frilla om det hade funkat dygnet runt! 
Amanda styleade mitt hår innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela