´

Bardey tägs

Publicerad 2011-02-01 22:29:03 i Allmänt

Hallå cuties, just nu ligger jag ensam i min stora säng. och på tal om stora säng, mamma frågade mig idag om jag ville ha deras säng som är dubbelsäng (min är "bara 1,60 säng") då de kanske skulle få en säng som är 2x2m! Jag vet inte om jag ska ta deras säng eller inte..? Hm anyways
Jag ligger och taggar till allt möjligt just nu.
Rockkarusellen på fredag
Oléo den elfte
Min och PP's födelsedags fest som förmodligen hålls den 25e februari!
Btw, sa jag att jag ska presentera alla band och hälsa alla välkomna och så på fredag..? Gud jag kommer skaka som en chihuahua! (var det rätt stavat nu?)
Nu ska jag sova eller något. Så skönt att vara ledig imorgon också, ååh härliga ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela