´

Emeilia Dissar

Publicerad 2011-02-07 17:20:39 i Emeilia säger sitt

Jag brukar inte dissa och hålla på så, men nu har jag en sak jag verkligen var tvungen att dissa..
Men innan jag börjar vill jag bara att alla ska veta att jag verkligen inte har någonting emot homosexuella/bisexuella

Men jag dissar en bloggare, vet inte om ni har hört talas om honom  -> kames.se <-
Jag diggade honom starkt innan men nu har han gått för långt.. Han sminkar sig verkligen som en tjej, alltså överdrivet mycket tjej.. Jag tycker personligen inte att killar ska sminka sig med ögonskuggor, inte i olika färger i alla fall. Nej det blir en fet diss! 

Bara för att man är bisexuell betyder det inte att man måste sminka sig riktigt så mycket.
Visst det är upp till honom, det vet jag och det tillåter jag allt folk till att göra om de själva vill. 
Men som sagt, det var min diss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela