´

Emeilia säger sitt -FYFAN!!!!!!

Publicerad 2011-02-08 06:38:59 i Emeilia säger sitt

Det är illa nog att man måste stiga upp klockan SEX för att hinna med en jävla buss jävel som är inne en halvtimme 45 minuter innan skolan börjar! Men att man måste upp klockan sex och sen både hör och ser hur *ittigt äckligt det jävla vädret är, det är tamigfan inte okej! man blir på så fruktansvärt dåligt humör och man vill  bara ligga kvar i sängen!
Jag längtar veeeeerkligen tills jag kommer hem idag, så man kan lägga sig i sängen, dra täcket på sig och gå i ide. Speciellt när man är ledig imorgon. Och jag -> tänker <-->INTE<-->gå på matten imorgon!!<- Inte en chans!
Jag ska ligga kvar i sängen, möjligtvis ställa klockan så jag somnar om för att det är så skönt att veta att man inte behöver gå upp! 
Nu måste jag kila för jag ska med äckelbussen!
ciao

Kommentarer

Postat av: SANNA

Publicerad 2011-02-08 14:35:31

SV: Okejokej! :) Jag ska åka och träna lite tänkte jag ;) Har ni fått något härligt vårväder än? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela