´

I know who killed me

Publicerad 2011-02-16 11:41:51 i Emeilia säger sitt

Fyfan vilken bra film! Trodde inte att Lohan kunde spela i "skräckfilmer" men gud den var jätte bra.
Inte direkt skräckfilm så men den var ju lite läskig faktiskt (jag tände lampan hihi).
Update vad den handlar om;
Den handlar om en tjej som heter Aubrey, hon går i skolan som en normal flicka. En kväll blir hon kidnappad men polisen misstänker att hon rymt hemmifrån. När Aubrey vaknar upp ser hon inte mer än en mörk figur med keps. Han misshandlar henne så brutalt som det bara går. (Vet dock inte om han släppte henne eller om hon rymde för jag hängde inte med) Dom hittar henne medvetslös i ett dike, men när hon vaknar upp på sjukhuset tror hon att hon är Dakota Moss, en figur som Aubrey själv har hittat på. Under filmens gång får vi veta mer om Dakotas liv, vad hon gjorde de två senaste veckorna.
Dakota kommer på att hon har en enäggstvilling vid namn Aubrey. Det som händer med den ena händer med den andra.
En riktigt bra sevärdig film. Den får 7.5/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela