´

Dag 09, 200111 – Min tro

Publicerad 2011-01-20 13:58:43 i Allmänt

Antar det handlar om min tro till typ.. gud och Jesus? Öhm ja. Jag är kristen och konfirmerad men jag tror inte på gud. Jesus fanns väl antagligen men jag tror inte att han utförde massvis med "mirakel" Nejdå hela den där bibel grejen är lite wakko för mig. 
Däremot tror jag på liv efter döden och på andar och skit. Man måste ju komma någonstans efter man har dött intesant..?
Men ja, det är min tro den lilla jag har alla fall!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-01-23 10:49:23

Att vara kristen innebär att tro på Gud, tror man inte på Gud är man alltså inte kristen.

Men jag skulle råda dig till att försöka lära känna Gud, det är grymt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela