´

Dag 18, 290111 – Ett pinsamt ögonblick

Publicerad 2011-01-29 23:15:16 i Allmänt

Jag kommer inte på så många pinsamma ögonblick faktiskt. Jag var varit med om massa saker men jag kommer inte på någonting som var pinsamt haha. Jag är sån som knappt skäms eller ah, inte ofta i alla fall.
Jag kan skämmas de gånger som jag typ slår mig.
Den enda gången jag kommer på just nu var när jag var på Öland med Rebecca för några år sedan. Jag hade hennes cykel och vi skulle till hoppkudden tror jag. Helt normalt cyklade jag och hennes förbannade cykel låste sig så jag våltade över styret typ, skrapade upp hela knäet och handflatan tror jag om jag inte minns helt fel. Det gjorde dock inte ont. Men jag skämdes lite.

Kommer jag på någonting annat så tänker jag tillägga det någon dag, det lovar jag ;)!
nu ska jag sova!

Kommentarer

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-29 23:52:49

jag har ju precis köpt vin :D

Postat av: lol

Publicerad 2011-01-30 01:18:02

/cry

Postat av: NELLY

Publicerad 2011-01-30 12:31:49

jag med, men ska ju spara det till den 19de, det jag menar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela