´

Dag 19, 300111 – Detta ångrar jag

Publicerad 2011-01-30 13:14:45 i Allmänt

Det finns många saker att ångra, här är en av alla saker som jag ångrar.
När jag gick i klass 6. Jag ångrar att jag inte gjorde mer "bus" eller att jag inte tjabbade mer med lärarna. De hatade mig, jag hatade verkligen dem typ. Jag ångrar verkligen att jag tog till mig all skit som lärarna gav mig när det inte var mitt eller mina vänners fel. Ångrar att jag lämnade det brevet som min lärare skickade med mig hem efter den dagen jag hade rapat efter en av eleverna. Haha, gud det känns som förra året.
Vi var dumma, men det är en sak jag inte ångrar! Jag ångrar att jag inte var dummare, han förtjänade det ju.

Det är något jag ångrar.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-01-30 14:52:57

sv; jo i och för sig, men det skadar ju aldrig ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela