´

Dag 2 - 130111, MIN FÖRSTA KÄRLEK

Publicerad 2011-01-13 16:11:20 i Allmänt

Okej, nu är det meningen att jag ska skriva om min första kärlek.. Innebär det min första riktiga kärlek eller? Eh jag kör på det.

Min första riktiga kärlek upplevde jag första gången 20 april 2008. Det var en underbar period tills 7 februari 2009 när vi gjorde slut. Jag var super depp varje dag, varje gång jag såg honom ville jag sjunka under jorden för jag ville inte att han skulle se mig. Att gå på samma skola som någon man varit super kär i är inte alls roligt. Det gick tre månader så upplevde jag min första riktiga kärlek för andra gången med samma kille, 9 maj 2009 blev vi tillsammans igen och allting flöt på som på rosa moln. Jag var världens lyckligaste och han var världens bästa ingenting kunde förstöra det vi hade. 1 år och 7 månader senare gjorde vi slut igen (8 oktober 2010). Men nu är det.. slut, bortblåst och jag känner att jag aldrig kommer få uppleva samma sorts kärlek eller samma sorts förhållande som vi hade. Men det kommer jag, det vet jag. Jag känner det bara inte.
Det var min första riktiga kärlek helt klart. Det kändes rätt hela tiden, fanns ingenting annat man kunde tycka inte på den negativa sidan i alla fall. Mitt hjärta krossades då, men det byggs sakta upp igen.

Bild från vår musikal, söt jag är eller hur <;
Det var allt, för den här gången häng med imorgon också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emeilia

Emeilia heter jag och är en sprallig, livlig tjej som bor en bit utanför Växjö. Jag går andra året på IT-Media programmet på JohnBauer gymnasiet. I min blogg får ni läsa om det mesta. Mest om min vardag och om mitt liv. Jag försöker lägga in både bilder och roliga inlägg så ofta jag kan. Om ni har några förslag eller vill fråga mig någonting så bara gör det, jag är öppen för förslag och svarar på alla frågor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela